Често задавани въпроси (FAQ)
Защо да изберем онлайн магазин Homekraft.BG?
Homekraft.bg е онлайн платформа за модeрни и функционални мебели като основната ни цел е да предоставяме постоянно обновяван и допълван асортимент от мебели и аксесоари за дома, които са качествени, стилни и удобни.
Някои от предимствата ни като онлайн платформа за мебели:
* Чести кампании и промоции/отстъпки, които са рядкост във физическите магазини.
* Услуги за по-евтина или безплатна доставка, което прави процеса още по-удобен за вас.
* Максимално удобство и спестяване на време - можете да пазарувате по всяко време (24/7), без да се налага да посещавате множество магазини.
* Предлагаме подробни снимки и 360-градусови визуализации, които ви позволяват да разгледате мебелите в детайли, както и информация за размери и материали.
* Възможността за лесно сравнение на продукти, техните описания, цени и отзиви от други клиенти ви помага да направите информиран и правилен избор.
* С помощта на детайлни филтри за търсене и подкатегорий, позволяващи ви да намерите точните мебели според вашите нужди и предпочитания.
* Удобството да платите веднага с карта или чрез банков превод или да разсрочите плащанията си от 6 до 48 месечни вноски чрез Банка ДСК / IUTE Credit.
* Възможност за монтаж в удобен за двете страни ден и час.
Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?
Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 Aприл 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).
Какви са сроковете за доставка?
Стандартният срок за доставка на наличните продукти е до 2 работни дни.
Продуктите, които не са налични или са 'по поръчка' са с по-дълъг срок на доставка и тя ще бъде уточнена с вас допълнително по телефона.
Доставяте ли продукти в чужбина?
Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държавата.
Наш служител ще се свърже с вас за доуточняване на детаили по поръчката, цени и срокове за доставка на територията на Европа след направена поръчка.
За поръчки извън България (в Европа) е необходимо предварително плащане с банков превод или кредитна/дебитна карта на цялата сума.
С коя куриерска фирма се осъществява доставката?
Онлайн магазин Homekraft.bg има собствени куриери за доставки на територията на гр. София, a за цялата страна използва куриерските услуги на фирма "Speedy".
Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?
За да направите поръчка без регистрация по телефона са нужни:
- Име и фамилия
- Точен адрес за доставка
- Телефон за връзка
- Електронна поща/E-mail
* Разбира се, не пропускайте да отбележите името и каталожния номер на продукта, който сте си избрали.
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
Не, не е задължително да се регистрирате, но в случай, че решите да го направите:
* Вие ще пазарувате по-удобно.
* Ще можете да следите статуса на направените поръчки.
* Ще може да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции/отстъпки.
Какви са начините, по които мога да направя поръчка?
Можете да направите поръчка по няколко начина:
- Онлайн в сайта ни
- По телефона с наш служител
- По имейл (sales@homekraft.bg)
- Facebook Messenger
Методи на плащане/изплащане
- Заплащане при доставка - пощенски паричен превод (Наложен Платеж).
- По банков път:
Получател на плащането : Хоум Крафт България ООД
IBAN: BG93UNCR70001525702375
BIC: UNCRBGSF
- С карта през сайта (при завършване на поръчката).
- На изплащане с Банка ДСК или IUTE Credit.
* За поръчки над 1000лв. е необходим банков превод/плащане с карта или одобрение за изплащане с Банка ДСК / IUTE Credit през сайта ни при завършване на поръчката. Ако изпитвате затруднения - обадете ни се и наш служител ще ви окаже съдействие.
* В случай, че предпочетете опцията на изплащане с Банка ДСК или IUTE Credit - техен служител ще се свърже с вас за уточняване на детайли, срок за изплащане и др. и след удобрението на този служител и кредит-а, за който сте кандидатствали поръчката ще бъде 'задвижена' и потвърдена от наш служител.
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас