Често задавани въпроси (FAQ)

?
Защо да изберем онлайн магазин Homekraft.BG?

Homekraft.bg е сайт за модeрни и функционални мебели.

Целта на магазина е да предоставя постоянно обновяван и допълван асортимент от мебели и аксесоари за дома, които са качествени,стилни и удобни.

?
Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 Aприл 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).

?
Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка на наличните продукти е до 2 работни дни.

Продуктите, които не са налични или са 'по поръчка' са с по-дълъг срок на доставка и тя ще бъде уточнена с вас допълнително по телефона.

?
Доставяте ли продукти в чужбина?

Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държавата.

Наш служител ще се свърже с вас за доуточняване на детаили по поръчката, цени и срокове за доставка на територията на Европа след направена поръчка.

За поръчки извън България (в Европа) е необходимо предварително плащане с банков превод или кредитна/дебитна карта.

?
С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин Homekraft.bg има собствени куриери за доставки на територията на гр. София, a за цялата страна използва куриерските услуги на фирма "Speedy".

?
Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона или във Facebook Messenger?

За да направите поръчка без регистрация са нужни:

  1. Име и фамилия
  2. Точен адрес за доставка
  3. Телефон за връзка
  4. Електронна поща/E-mail

 

* Разбира се, не пропускайте да отбележите името и каталожния номер на продукта, който сте си избрали.

?
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате.

В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно, ще можете да следите статуса на направените поръчки, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

?
Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка по няколко начина:

  • Онлайн в сайта ни
  • По телефона с наш служител
  • По имейл (sales@homekraft.bg)
  • Facebook Messenger
?
Методи на плащане/изплащане
  • Заплащане при доставка - пощенски паричен превод (Наложен Платеж).

 

  • По банков път: 

Получател на плащането : Хоум Крафт България ООД
IBAN: BG93UNCR70001525702375
BIC: UNCRBGSF

  • С карта през сайта (при завършване на поръчката).

 

  • На изплащане с Банка ДСК или IUTE Credit.

 

* За поръчки над 1000лв. е необходим банков превод/плащане с карта/удобрение за изплащане с Банка ДСК или iute credit през сайта ни при завършване на поръчката. Ако изпитвате затруднения - обадете ни се или отбележете в допълнителна информация, че имате нужда от помощ и наш служител ще се свърже с вас, за да ви окаже съдействие.

 

* В случай, че предпочетете опцията на изплащане с Банка ДСК или IUTE Credit - техен служител ще се свърже с вас за уточняване на детайли, срок за изплащане и др. и след удобрението на този служител и кредит-а, за който сте кандидатствали поръчката ще бъде 'задвижена' и потвърдена от наш служител.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас