Често задавани въпроси (FAQ)

?
Защо да изберем онлайн магазин Homekraft.BG?

Homekraft.bg е онлайн платформа за модeрни и функционални мебели като основната ни цел е да предоставяме постоянно обновяван и допълван асортимент от мебели и аксесоари за дома, които са качествени, стилни и удобни.

 

Някои от предимствата ни като онлайн платформа за мебели:

 

* Чести кампании и промоции/отстъпки, които са рядкост във физическите магазини.

* Услуги за по-евтина или безплатна доставка, което прави процеса още по-удобен за вас.

* Максимално удобство и спестяване на време - можете да пазарувате по всяко време (24/7), без да се налага да посещавате множество магазини.

* Предлагаме подробни снимки и 360-градусови визуализации, които ви позволяват да разгледате мебелите в детайли, както и информация за размери и материали.

* Възможността за лесно сравнение на продукти, техните описания, цени и отзиви от други клиенти ви помага да направите информиран и правилен избор.

* С помощта на детайлни филтри за търсене и подкатегорий, позволяващи ви да намерите точните мебели според вашите нужди и предпочитания.

* Удобството да платите веднага с карта или чрез банков превод или да разсрочите плащанията си от 6 до 48 месечни вноски чрез Банка ДСК / IUTE Credit.

* Възможност за монтаж в удобен за двете страни ден и час.

?
Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 Aприл 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).

?
Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка на наличните продукти е до 2 работни дни.

Продуктите, които не са налични или са 'по поръчка' са с по-дълъг срок на доставка и тя ще бъде уточнена с вас допълнително по телефона.

?
Доставяте ли продукти в чужбина?

Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държавата.

Наш служител ще се свърже с вас за доуточняване на детаили по поръчката, цени и срокове за доставка на територията на Европа след направена поръчка.

За поръчки извън България (в Европа) е необходимо предварително плащане с банков превод или кредитна/дебитна карта на цялата сума.

?
С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин Homekraft.bg има собствени куриери за доставки на територията на гр. София, a за цялата страна използва куриерските услуги на фирма "Speedy".

?
Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?

За да направите поръчка без регистрация по телефона са нужни:

  1. Име и фамилия
  2. Точен адрес за доставка
  3. Телефон за връзка
  4. Електронна поща/E-mail

 

* Разбира се, не пропускайте да отбележите името и каталожния номер на продукта, който сте си избрали.

?
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате, но в случай, че решите да го направите:

* Вие ще пазарувате по-удобно.

* Ще можете да следите статуса на направените поръчки.

* Ще може да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции/отстъпки.

?
Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка по няколко начина:

  • Онлайн в сайта ни
  • По телефона с наш служител
  • По имейл (sales@homekraft.bg)
  • Facebook Messenger
?
Методи на плащане/изплащане
  • Заплащане при доставка - пощенски паричен превод (Наложен Платеж).

 

  • По банков път: 

Получател на плащането : Хоум Крафт България ООД
IBAN: BG93UNCR70001525702375
BIC: UNCRBGSF

  • С карта през сайта (при завършване на поръчката).

 

  • На изплащане с Банка ДСК или IUTE Credit.

 

* За поръчки над 1000лв. е необходим банков превод/плащане с карта или одобрение за изплащане с Банка ДСК / IUTE Credit през сайта ни при завършване на поръчката. Ако изпитвате затруднения - обадете ни се и наш служител ще ви окаже съдействие.

 

* В случай, че предпочетете опцията на изплащане с Банка ДСК или IUTE Credit - техен служител ще се свърже с вас за уточняване на детайли, срок за изплащане и др. и след удобрението на този служител и кредит-а, за който сте кандидатствали поръчката ще бъде 'задвижена' и потвърдена от наш служител.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас